S.V. Honselersdijk en hoofdtrainer André Lourens na dit seizoen uitelkaar
donderdag 10 november 2022

In goed overleg is besloten om de samenwerking tussen S.V. Honselersdijk en hoofdtrainer André Lourens na het seizoen 2022-2023 niet te verlengen. Dit betekent dat na 4 seizoenen S.V. Honselersdijk opzoek gaat naar een nieuwe hoofdtrainer.

De eerste 2 seizoenen onder hoofdtrainer André Lourens was het Covid-19 die roet in het eten gooide. Ondanks deze moeilijke omstandigheden lukte het om hier positieve invulling aan te geven. Het 3de seizoen won S.V. Honselersdijk onder leiding van André Lourens de 3de periode en bereikte de halve finale van de nacompetitie naar de Hoofdklasse. Dit is in de geschiedenis van S.V. Honselersdijk de hoogste behaalde prestatie.

Het meest trost zijn wij dat S.V. Honselerdijk haar eigen karakter, herkenbaarheid en werkwijze heeft behouden. De club is André hier heel dankbaar voor en wij gaan ervoor zorgen dat dit ook voor in de toekomst gewaarborgd wordt.

De grootste prestatie zal dit seizoen geleverd moeten worden. In een sterke 1ste klasse met versterkte degradatie is het zaak om zo snel mogelijk veilig te spelen. Zowel de club als André hebben er alle vertrouwen in dat er alles aan wordt gedaan om dit te bewerkstelligen.

jem-id