Heren 1 verslaat koploper
woensdag 2 februari 2005

In de eigen Sosefhal wist Heren 1 de koploper 3 punten af te snoepen. Een geconcentreerd S.V. Honselersdijk liet vanaf het begin het spel aan de tegenstander en probeerde via de counter te scoren. Dit ging Heren 1 de gehele wedstrijd goed af, aanvallen werden afgeslagen en middels snelle counters kon er worden gescoord. De ruststand was 3-1 voor S.V. Honselersdijk. Koploper RFC wist goed in de wedstrijd te blijven door Heren 1 te blijven te volgen. De laatse minuten leverden nog flink wat spanning op, omdat RFC probeerde met man en macht aan te vallen. Resultaat hiervan was wel dat de ploeg achterin ruimte weg gaf. S.V. Honselersdijk wist hier goed gebruik van te maken. Grote man bij Honselersdijk was opnieuw Stephan van Hagen, die vorige week nog gemist werd door griep. Dat hij hier goed hersteld van was liet hij blijken door zes maal te scoren. Dat verliezen niet meevalt bleek uit het feit, dat een van de spelers van RFC zich in de laatse minuut flink liet gaan tegenover, de overigens prima leidende, scheidsrechter. Dit kwam hem in eerste instantie op een gele en direct daaropvolgend een rode kaart te staan. Voor S.V. Honselersdijk is het te hopen dat het team de goede resultaten van de laatste wedstrijden weet vast te houden. En zo wat kan (blijven) betekenen in de strijd om de bovenste plaatsen in de rest van de zaalcompetitie.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek