Balsponsor bij S.V. Honselersdijk - Wippolder: Van Renesse Supplies
vrijdag 30 september 2022

Morgenmiddag speelt ons eerste elftal de eerste thuiswedstrijd van de competitie. Op Super Saturday neemt de Honselse formatie van trainer André Lourens het op Sportpark de Strijphorst op tegen de bezoekers van Wippolder. Na een foutloze ouverture van de competitie met de 1-4 winst bij Koninklijke HVV is het aan de oranjehemden om de goede lijn door te trekken in de eerste thuiswedstrijd.

Het eerste elftal zal hierbij gesteund worden door de Honselse supporters, maar ook zeker door diverse sponsoren. Eén van de belangrijke sponsoren van morgen is de balsponsor. Bij de eerste thuiswedstrijd van de competitie wordt de wedstrijdbal gesponsord door Van Renesse Supplies. Hieronder stelt het bedrijf zich graag voor en wenst Van Renesse Supplies de Honselersdijkers veel succes toe voor de wedstrijd van morgen.

Van Renesse Supplies B.V. is een bedrijf dat in een traditionele markt opereert. Middels onze papierschrijvers worden geanalyseerde meetwaarden als temperatuur, druk, spanning etc. grafisch visueel gemaakt. Met een klantenkring welke heel divers is, van CERN in Zwitserland die onderzoek doet naar elementaire deeltjes tot China Airlines die materiaalmetingen uitvoert voor hun vloot.

Onze producten hebben zich door de tientallen jaren heen bewezen als betrouwbaar. Wij zijn er dan ook trots op om onze traditionele producten wereldwijd in te mogen zetten binnen moderne bedrijven.

Net zo trots als dat wij morgen uw balsponsor mogen zijn!

Meer informatie over Van Renesse Supplies is te vinden op de website van Van Renesse Supplies.

Zoomin'