S.V. Honselersdijk wint eerste competitie wedstrijd
zondag 25 september 2022

Het eerste elftal was voor de eerste competitiewedstrijd te gast bij de Koninklijke Haagsche Cricket en Voetbal Vereeniging. In de voetbalcompetitie HVV genoemd en spelend op de Diepput het oudste voetbalveld van Nederland. Een complex dat sport ademt. Met zo'n lekker ruim nat grasveld.
Bij afwezigheid van onze vaste verslaggever zag uw fotograaf een aanvallende wedstrijd met vele kansen. Op de website van de Koninklijke staat een mooi verslag van de wedstrijd om naar te verwijzen: https://www.konhcvv.nl/index.php?page=15130&sid=1.
Doelpunten zijn te zien op de foto's (wel even de foto's tellen)
1-2 van Brian Valstar op 11, 12 en 13.
1-3 van Tom van Veen op 27, 28 en 29
1-4 van Brian Valstar op 35.

Opstelling:
Quinten van der Helm, Brent Gardien, Max van der Kraan (geel), Michel van Giesen, Rik van Schie, Nick van der Kraan, Youri Riepe, Vince van Hagen (Kevin Bogaards), Brian Valstar, Tom van Veen (A) (Daan van Elswijk), Ben Wagener (Steyn de Bruijn)

Sosef & v/d Knaap