Ab van Dijk vereeuwigd als Honselersdijker van het Jaar
woensdag 31 augustus 2022

Afgelopen zomer ging traditiegetrouw van start met de Honselse feestweek. De ouderwetse gezelligheid keerde weer terug na enkele edities met coronarestricties. Het centrum van Honselersdijk was weer de plek waar je moest zijn en de gezelligheid kende (bijna) geen tijd. Inmiddels is de rubriek "Honselersdijker van het Jaar" ook een vast onderdeel van de festiviteiten geworden.

Dit jaar ging de eer van de verkiezing naar niemand minder dan Ab van Dijk, de directeur bedrijfsvoering van S.V. Honselersdijk. Wat ons betreft meer dan terecht dat Ab middels de verkiezing gekozen werd tot Honselersdijker van het Jaar. Sinds jaar en dag zet Ab zichzelf in voor de plaatselijke voetbalvereniging, maar stiekem draagt hij rechts en links op nog vele manieren een steentje bij aan overige activiteiten in Honselersdijk.

Afgelopen week was het moment daar om Ab van Dijk middels een eigen tegel te vereeuwigen als Honselersdijker van het Jaar. Namens de club willen we Ab nogmaals feliciteren met deze mooie uitverkiezing, wat ons betreft heb je dit zeer verdiend!

Condubouw