Balsponsor bij S.V. Honselersdijk - BOL: De Zaagtafel
vrijdag 15 april 2022

Iedere dorpsvereniging is wel bekend met het fenomeen dat wij kennen als "de zaagtafel". Een groep op leeftijd zijnde supporters die iedere week langs de lijn te vinden zijn om te genieten van hun favoriete dorpsclub. Alhoewel genieten... Volgens de gezonde kritische blik van deze supporters gaat niet altijd alles even goed, maar zij hebben ten alle tijden het beste voor met de door hen zo geliefde club.

Dat laatste heeft onze zaagtafel andermaal laten blijken door voor de wedstrijd tussen S.V. Honselersdijk en BOL de wedstrijdbal te sponsoren. We hopen dat de sponsoring van deze groep wijze mannen met een oranje hart bijdraagt aan een overwinning op ons eigen Sportpark de Strijphorst.

Aan de zowel gewenste als ongewenste adviezen van de zaagtafel zal het in ieder geval niet liggen, want de beste stuurlui staan natuurlijk langs de zijlijn van ons hoofdveld. We willen hierbij de zaagtafel bedanken voor deze mooie sponsoring, op naar 3 hele belangrijke punten in de jacht op handhaving!

Condubouw