Bericht van de voorzitter: helaas geen Kerstrad, maar op naar het Paasrad
zaterdag 18 december 2021

Beste leden van S.V. Honselersdijk,

Normaal gesproken had ik jullie vandaag een heel fijn Kerstrad 2021 gewenst, live vanaf het podium in onze sporthal. We zouden een fantastisch, door ons ministerie van feest, georganiseerd feest beleven. Een kerstrad compleet met alle gebruikelijke prijzen, een fiets voor Barry, paling om te mee gooien, kerstmeisjes die loten verkopen, Rob Thoen die de nummertjes omroept, vermiste jassen en sleutels en heel veel muziek om op te dansen en te feesten.

Helaas heeft het Coronavirus ons land nog steeds, of weer, in zijn greep en zijn alle feestelijkheden uitgesteld tot nader orde. We zullen het wederom moeten vieren in huiselijke kring zonder de sociale contacten op onze club.

Maar wat in het vat zit verzuurt niet, geloof me we gaan dit dubbel en dwars inhalen zodra de gelegenheid zich voor doet, en hopelijk is dat al met een Paasrad over 4 maanden.

Voor nu wens ik iedereen een heel fijn weekend, blijf gezond en hopelijk tot snel op de club.

Erwin van der Mark
Voorzitter S.V. Honselersdijk