Super Saturday: alle informatie op een rijtje
vrijdag 8 oktober 2021

Hèhè, eindelijk, dat heeft lang geduurd... Een reactie die je normaal gesproken iedere vrijdag op de werkvloer hoort bij de start van het weekend. In Honselersdijk en omstreken heeft die boodschap deze week nóg meer lading dan anders, en dat is maar om één overduidelijke reden: dit weekend is het ein-de-lijk weer tijd voor Super Saturday.

Het heeft helaas meer dan anderhalf jaar geduurd voordat de laatste Super Saturday van 1 februari 2020 een opvolger kreeg. Het zal niemand ontgaan zijn dat er door alle geldende coronamaatregelen tussendoor geen enkele mogelijkheid was om een Super Saturday te organiseren met de Honselse gezelligheid die jullie van ons gewend zijn. Nu de Honselse gezelligheid met minimale beperkingen weer terug kan keren in onze kantine, gaan we morgen direct weer los met de eerste Super Saturday van dit seizoen.

We snappen dat het voor iedereen weer even wennen is nu er eindelijk weer gefeest mag worden. Vandaar dat we hieronder alle belangrijke informatie nogmaals op een rijtje hebben gezet, zodat jij morgen niet voor verrassingen komt te staan en lekker van de gezelligste 3e helft van het Westland kunt genieten.

Toegang met QR-code
Eén van de twee overblijvende coronamaatregelen die op de Super Saturday van toepassing zijn, is dat er bij de ingang gecontroleerd wordt op de welbekende QR-codes. Zonder geldige QR-code voor volledige vaccinatie of negatief testbewijs is het helaas niet mogelijk om de Super Saturday in onze kantine bij te wonen.

Beperkt aantal bezoekers
Laten we direct maar verder gaan met de tweede en tevens laatste coronamaatregel die (nog) van toepassing is. Morgen zal de capaciteit van de kantine voor 75% benut mogen worden, aangezien het hierbij om een binnenevenement zonder toewijzing van zitplaatsen gaat. In tegenstelling zelfs, bij ons is het veel belangrijker dat je (op een tafel) staat te dansen. Een kleine tip van onze kant: wees morgen op tijd, want vol = vol.

Minimumleeftijd
Zoals gebruikelijk is de minimumleeftijd van de Super Saturdays vastgesteld op 18 jaar. Er zal dan ook bij de ingang op leeftijd gecontroleerd worden, vergeet daarom geen geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Een uitzondering hierop zijn onze leden, die mogen namelijk al vanaf 16 jaar de kantine betreden tijdens de Super Saturday op vertoon van de ledenpas of Voetbal.nl app. Uiteraard geldt hierbij wel dat er alleen alcoholhoudende drank geschonken wordt aan bezoekers van 18 jaar of ouder.

DJ Rob van Veen
Het laatste maar zéker niet het meest onbelangrijke: de muziek! In de afgelopen periode zonder fysieke evenementen heeft (huiskamer) DJ Rob van Veen tijdens onze online evenementen de huizen in Honselersdijk en omstreken regelmatig op z'n kop gezet. Heel leuk en heel goed, maar de muziek klinkt toch het allerbeste in onze eigen kantine. Vandaar dat DJ Rob van Veen morgen staat te trappelen om ook de Honselse kantine weer ouderwets op z'n kop te zetten.
Als speciale verrassing voor jullie heeft DJ Rob van Veen nog een andere artiest uit de hoge hoed getoverd. Wie dat is? Dat houden we voor nu nog eventjes geheim...

Vergeet vooral niet te genieten morgen tijdens de eerste Super Saturday van dit seizoen, het is tenslotte een lange tijd geleden dat we jullie allemaal op deze manier mochten ontvangen in onze kantine.

Tot morgen, tot Super Saturday!

Zoomin'