Blijk van waardering voor onze trouwe leden
donderdag 25 maart 2021

Helaas is het voor een groot deel van onze leden nog niet toegestaan om weer gezamenlijk met elkaar te kunnen voetballen. Door de geldende coronamaatregelen is het de afgelopen periode en op dit moment alleen voor onze jongere leden toegestaan om te voetballen op Sportpark de Strijphorst.

Ondanks de lange periode zonder voetbalactiviteiten zijn alle leden van de senioren-, zaal- en G-elftallen ons trouw gebleven, dit is op z'n zachtst uitgedrukt een blijk van waardering waard. Vandaar dat het bestuur van S.V. Honselersdijk heeft besloten om alle senioren-, zaal- en G-elftallen een SVH-betaalkaart cadeau te doen. Het bedrag op deze kaart is afhankelijk van het aantal teamleden en loopt op tot een maximum van €500.

Met dit tegoed op de SVH-betaalkaart wil het bestuur de genoemde elftallen bedanken voor de steun in deze lastige tijd. Binnenkort zullen de senioren-, zaal- en G-elftallen de desbetreffende SVH-betaalkaart van de club ontvangen.

We hopen jullie allemaal zo snel mogelijk weer op ons sportpark te mogen verwelkomen, uiteraard ook om het bedrag op de SVH-betaalkaart te verzilveren in de kantine!

Het bestuur van S.V. Honselersdijk

Condubouw