Helaas... 2020 krijgt ons er niet onder
dinsdag 15 december 2020

We hebben een teleurstellende mededeling: het jaar 2020 krijgt ons er echt niet onder. Jammer voor 2020, maar goed nieuws voor alle Kerstrad-liefhebbers. In een nog meer aangepaste vorm dan vooraf gepland zal het Kerstrad komende zaterdag "gewoon" doorgaan.

Na de persconferentie van Minister-President Mark Rutte was het afwachten welke nieuwe hordes er genomen moesten worden door het Ministerie van Feest. Dat "schakelen" het Kerstrad-woord van 2020 is geworden (vooruit, op Koning Kerstrad na dan...), was al wel duidelijk. Maar ook nu heeft de organisatie weer dusdanig geschakeld dat het mogelijk is om komende zaterdag het Kerstrad live uit te zenden.

Vanaf nu staan we weer in de hoogste versnelling om het online Kerstrad een groot succes te maken. Vanzelfsprekend houdt de organisatie zich hierbij aan alle geldende coronamaatregelen, de live-uitzending zal volledig coronaproof plaatsvinden.

Dringende oproep: blijf thuis, geniet thuis
We doen een dringende oproep aan zowel de vaste Kerstrad-bezoekers als de welbekende dagjesmensen. Zorg ervoor dat je tijdens het Kerstrad thuis blijft en iedereen zich aan de voorgeschreven coronamaatregelen houdt. Het hele programma is erop ingesteld dat je thuis met je huisgenoten van het ultieme Kerstrad-gevoel kunt genieten, dus maak daar ook gebruik van. Ons advies: blijf thuis, geniet thuis!

Bestel jouw Kerstrad "Vreetbox" en speel mee met de Kerstrad TOTO
Heb jij met je huisgenoten nog geen plannen om voor de inwendige mens te zorgen tijdens het Kerstrad? Dat komt goed uit! Het is tot en met donderdagavond mogelijk om de Kerstrad "Vreetbox" van Family Treffers te bestellen op www.kerstrad.nl. Kies jouw bezorgtijd en krijg de heerlijk vullende maaltijd gratis thuisbezorgd!

Daarnaast is het ook nog mogelijk om mee te spelen met de Kerstrad TOTO. Heb jij het meeste voetbalverstand van Honselersdijk? Laat het maar eens zien! Weet jij de 5 wedstrijden als beste te voorspellen? Dan ga jij er vandoor met €50 en een mooie Kerstrad-prijs. Schrijf jezelf snel in via het inschrijfformulier. Zorg dat je dit voor donderdagavond 20:45 uur doet, dan begint namelijk de eerste wedstrijd en sluit de inschrijving.

Kort samengevat: blijf gezond, let op elkaar en we zien elkaar zaterdag op gepaste afstand.

Tot zaterdag, tot Kerstrad.

Van der Meer verzekeringen