Kerstrad TOTO: Ben jij de beste TOTO speler van Honselersdijk?
zondag 13 december 2020

Het noodgedwongen online uitzenden van het Kerstrad brengt bepaalde beperkingen met zich mee, maar biedt ook ruimte voor nieuwe initiatieven. Één van die nieuwe initiatieven presenteren wij vandaag aan alle Kerstrad liefhebbers: Kerstrad TOTO. Ondanks dat de aanloop naar een Kerstrad doorgaans al spannend genoeg is, willen wij er met de Kerstrad TOTO voor zorgen dat de aanloop naar het Kerstrad nóg meer spanning met zich mee brengt!

Ben jij de beste TOTO speler van S.V. Honselersdijk? Doe dan mee en voorspel de onderstaande 5 wedstrijden. Kosten voor deelname zijn €5,- per deelnemer. Naast eeuwige roem, ontvangt de winnaar een waardebon t.w.v. €50 en een Kerstrad trofee.

Bij de Kerstrad TOTO dienen de volgende wedstrijden te worden voorspelt:
• (Do 17 december) KV Mechelen – Club Brugge
• (Do 17 december) Sheffield United – Manchester United
• (Vr 18 december) PEC Zwolle – FC Emmen
• (Vr 18 december) Union Berlin – Borussia Dortmund
• (Za 19 december) Southampton – Manchester City

De laatste wedstrijd wordt tijdens de live-uitzending van het Kerstrad gespeeld, dus de spannende ontknoping van de Kerstrad TOTO volg je live tijdens het Kerstrad. Indien er een gelijkspel plaatsvindt, geeft het aantal voorspelde doelpunten van de 5 wedstrijden de doorslag.

Deelnemen kan door jouw voorspellingen door te geven via het Kerstrad TOTO inschrijfformulier. Voorspel de wedstrijden en wie weet wordt jij tijdens het Kerstrad wel uitgeroepen tot de winnaar van de eerste Kerstrad TOTO! Let op: de quoteringen staan achter de te kiezen uitslagen, soms wil een gokje nogal eens een groot verschil maken...

Van der Meer verzekeringen