Selectie zet betrokkenen in het zonnetje
maandag 7 december 2020

De jaarlijks terugkerende seizoensafsluiting voor de seniorenselectie is de afgelopen jaren altijd een groot succes gebleken. Tijdens deze seizoensafsluiting wordt teruggeblikt op het afgelopen seizoen en worden diverse mensen persoonlijk bedankt voor hun inzet gedurende het jaar.

Afgelopen seizoen kwam op een rare manier tot zijn einde en ook de jaarlijkse afsluiting moest verzet worden naar een later tijdstip. Dan maar een seizoensopening was de gedachte, maar dan moesten de maatregelen die de overheid treft met betrekking tot het coronavirus dit natuurlijk wel toelaten.

Helaas moesten wij concluderen dat ook deze opening er voorlopig niet in zat, maar uiteraard is de selectie niet vergeten dat er vorig seizoen een hoop mensen een steentje hebben bijgedragen. Om deze mensen alsnog te bedanken, zijn diverse spelers vorige week op pad gegaan om bij deze mensen aan huis een mooie bos bloemen langs te brengen als blijk van waardering. Het leverde vaak een mooi weerzien op met personen die je doorgaans iedere week op de voetbal tegenkomt, maar in deze omstandigheden het alweer een hele tijd geleden is dat je elkaar heb gezien.

Via deze weg willen wij als selectie nogmaals iedereen hartstikke bedanken voor de inzet het afgelopen seizoen, en hopelijk zien we elkaar gauw weer op de club.

Namens,
Selectie SV Honselersdijk.