Zorg dat je morgenavond op tijd inschakelt...
maandag 19 oktober 2020

Afgelopen donderdag werd een speciale persconferentie aangekondigd, waarin morgenavond een belangrijke mededeling gedaan zal worden aan alle Honselersdijkers met een oranje (voetbal)hart. Sinds de aankondiging draait de geruchtenmolen op volle toeren, want wat wordt er morgenavond verteld op de persconferentie?

Blijft voorzitter Erik Sosef nog een extra jaar aan als voorzitter van onze club? Gaat het Kerstrad dit jaar niet door? Staat er een zeer bijzondere aanwinst te wachten om na de corona-stop bij ons eerste elftal aan te sluiten? Dit is zomaar een greep uit de vele reacties die de aankondiging heeft opgeroepen. Helaas kunnen we momenteel nog niets onthullen over de boodschap die morgenavond overgebracht zal worden aan alle leden, vrijwilligers en supporters van onze club.

Zorg er daarom voor dat je morgen om 19:00 uur inschakelt op de Facebook-pagina van S.V. Honselersdijk, zodat je niets mist van de belangrijke mededeling.

Stay tuned, tot morgenavond!

Zoomin'