JAL op vrijdag 30 oktober online: meld je aan!
vrijdag 16 oktober 2020

Op vrijdagavond 30 oktober vindt de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (JAL) van S.V. Honselersdijk plaats. Door de geldende corona-maatregelen is het helaas niet mogelijk om met alle leden bijeen te komen in ons clubgebouw.

Hierdoor kent de JAL een primeur, aangezien de vergadering voor het eerst in de clubgeschiedenis online georganiseerd wordt. Aangezien de club een grote waarde hecht aan de JAL, brengen we dit jaar de JAL bij alle Honselersdijkers met een oranje (voetbal)hart in de woonkamer.

Hierbij willen we alle leden van harte uitnodigen om op vrijdagavond 30 oktober digitaal in te schakelen. Het is voor het bijwonen van de vergadering verplicht om je van tevoren aan te melden, hieronder lees je meer over het digitaal vergaderen en de manier waarop je je kunt aanmelden.

Toegang en besluitvorming volgens statuten
Alle leden hebben toegang tot de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Leden tot 16 jaar brengen in deze vergadering bij iedere stemming telkens 1 stem uit, uit te brengen door zijn wettelijke vertegenwoordiger. Leden van 16 en 17 jaar telkens 2 stemmen en leden van 18 jaar en ouder telkens 3 stemmen. Ereleden en leden van verdienste, die niet tevens gewoon lid zijn, hebben een adviserende stem. Ieder lid is bevoegd zijn stem te doen uitbrengen door een schriftelijk gemachtigd ander lid, dat echter in totaal voor niet meer dan 2 personen stemmen kan uitbrengen.

Online inschakelen, hoe werkt dat?
Doordat er digitaal vergaderd wordt, zal het alleen mogelijk zijn om digitaal in te schakelen. Nadat je je volgens de hieronder omschreven stappen aangemeld hebt voor de JAL, ontvang je in de week voorafgaand aan de JAL meer informatie over de manier waarop de vergadering te volgen is.

Aanmelden
Het aanmelden voor de JAL kan op 2 manieren. Ten eerste is het mogelijk om je via onderstaand digitale inschrijfformulier aan te melden voor de JAL. Herbij dien je slechts je naam en e-mailadres achter te laten, op dit e-mailadres zal je de benodigde informatie ontvangen om op vrijdagavond 30 oktober digitaal in te schakelen.

Meld je hier aan voor de JAL van S.V. Honselersdijk

Daarnaast is het ook mogelijk om je aan te melden door een e-mail te sturen naar Ab van Dijk (directie@svhonselersdijk.nl), geef in de e-mail het gewenste e-mailadres op waarop je de benodigde informatie wil ontvangen.

Vragen voor de JAL
Zoals gebruikelijk is het mogelijk om vragen te stellen aan het bestuur, echter willen we jullie dit jaar vragen om dit zoveel mogelijk voorafgaand aan de JAL te doen. Bij het aanmelden via het inschrijfformulier is het mogelijk om je vragen te stellen.
Daarnaast zal het tijdens de vergadering ook mogelijk zijn om inhoudelijke vragen te stellen door middel van de chatfunctie die bij de vergadering inbegrepen is.

In aanloop naar de JAL zullen alle aangemelde leden, vrijwilligers sponsoren en supporters het jaarverslag per mail toegestuurd krijgen.

We rekenen op de meewerking van jullie allen, aangezien het organiseren van een digitale Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering ook voor het bestuur een (nieuwe) uitdaging is. Mocht je nog overige vragen en/of opmerkingen hebben over de JAL 2020/2021 van S.V. Honselersdijk, kun je terecht bij Ab van Dijk via directie@svhonselersdijk.nl.

Sosef & v/d Knaap