vrijdag 31 december 2004

2004 is het jaar van het 40-jarig jubileum. De jubileumcommissie heeft de Sport Vereniging een echt feestjaar bezorgd en verdient daavoor meer dan lof. Met veel plezier kunnen we terug kijken naar de festiviteiten. De afsluiting met het jubileumboek voor alle vrijwilligers bevestigt nog eens de warmte die de Sport Vereniging geeft. Het was een genoegen om eraan mee te mogen werken. Kijk voor een terugblik van het geslaagde jubileum nog eens op de jubileumpagina.
Natuurlijk vergeten we de kampioenen van 2004 niet: het vierde elftal, M1, E2, E4, F1, F2, zaal Heren 5, 8 en recentelijk herfstkampioen E7.
Het webteam bracht in 2004 een nieuwe site en nagenoeg dagelijks nieuws. Zonder de ruim 800 leden en vele vrijwilligers van de Sport Vereniging was dat niet mogelijk geweest. Dank daarvoor.

Sosef & v/d Knaap