Het eerste elftal; een korte terugblik
donderdag 16 december 2004

Het eerste elftal speelt zaterdag een soort 'voorwedstrijd' voor het kerstrad. Om 14:00 uur tegen Naaldwijk. Een korte terugblik van dit seizoen laat zien, dat S.V. Honselersdijk veertien punten heeft, tegen vijftien vorig seizoen. En ook vorig seizoen had S.V. Honselersdijk na de winterstop de punten hard nodig. Dit zal ook in januari van het nieuwe kalenderjaar het geval zijn. Veel blessures gaven wel weer jongeren een kans, maar gaven ook pieken en dalen in de prestaties. En dat hoort nu eenmaal bij een jong en onervaren team. Toch blijft de koers van de Sport Vereniging gehandhaafd; de jeugd blijft kansen krijgen en de stand op de ranglijst is geen reden om het contract met de trainer niet te verlengen. Deze trainer past immers goed bij onze jonge spelersgroep. Dit seizoen zal het nog lastig zat worden, maar na afloop daarvan zal de groep weer een jaar meer ervaring hebben. En dat gaat zich toch een keer uitbetalen.

Condubouw