S.V. Honselersdijk in het nieuws
maandag 22 november 2004

Nog wat oud-nieuws uit de Westlandsche Courant van 18 november 2004. 'College zet streep door verhuizing sportclub' De verhuizing van sportvereniging Honselersdijk naar een nieuw complex aan het Poeldijksepad is van de baan. Het college van burgemeester en wethouders heeft dat in een brief aan het bestuur van de club laten weten.' Het had zo mooi kunnen zijn om een centrale sportlokatie te realiseren. Met meerdere sporten vanzelfsprekend. Dit was daarvoor een mooie kans. Maar wellicht is alle energie niet voor niets geweest en kan er in de toekomst alsnog gesport en gescoord worden op een centrale sportlokatie. We gaan nu echter aan de slag op De Strijphorst, de bal moet natuurlijk wel blijven rollen!

Prins Group