Welke activiteit kies jij om de komende tijd voor iedereen wat leuker te maken?
vrijdag 3 april 2020

Hoewel de Super Saturdays en andere evenementen op onze vereniging de komende tijd niet doorgaan, zit het Ministerie van Feest allesbehalve stil. Om de verveling tegen te gaan en de komende tijd voor iedereen wat leuker te maken gaan we een online evenement organiseren. Zo hopen we de Honselse gezelligheid die jullie van ons gewend zijn alsnog naar jullie toe te brengen.

Voor het online evenement kan er gekozen worden tussen de volgende opties:
• Online pubquiz
• Online Super Saturday: Rave van Fortuin met verzoeknummers
• Online challenge hooghouden
• Geen, ik wacht wel tot we weer naar de club kunnen...

Stem via onderstaande link op jouw favoriete optie en wie weet kan jij binnenkort vanuit huis van jouw favoriete online activiteit genieten. Stemmen kan tot en met zondag, dus wees er op tijd bij! Maandag wordt de uitkomst bekend gemaakt en volgt er meer informatie over het online evenement.

Stem hier op jouw favoriete online activiteit!

Het is ook mogelijk om ludieke ideeën voor een eventueel volgend online evenement in te zenden. Neem hiervoor contact op met één van de leden van het Ministerie van Feest.

Condubouw