S.V. Honselersdijk zoekt nieuwe trainer JO15-1
dinsdag 31 maart 2020

Voor volgend seizoen is de TC van S.V. Honselersdijk op zoek naar een nieuwe trainer voor de JO15-1. Op dit moment komt het JO15-1 elftal uit in de 1e klasse in district West 2. Onderstaande vacature bevat de functie-eisen die we voor ogen hebben voor de trainer van de JO15-1 voor het seizoen 2020/2021.

Functie eisen:
• In bezit te zijn van diploma juniorentrainer of pupillentrainer.
• Het verzorgen van de trainingen 2x per week en het verzorgen van de coaching op zaterdag.
• Oog voor ontwikkeling van jeugdspelers en oog voor het verenigingsbelang.
• Een duidelijke voetbaltechnische visie vanuit aantrekkelijk en aanvallend voetbal.
• Onderschrijft de uitgangspunten van SV Honselersdijk wat betreft voetbal, voetbalopleiding en gedrag.
• Goede communicatie en samenwerking met de Technische Commissie, de trainers van JO17 en JO13.

Wij bieden:
• Een passende vergoeding;
• Uitstekende faciliteiten op een multifunctioneel sportcomplex;
• Een zeer sfeervolle dorpsclub waar plezier en prestaties samengaan.

Interesse?
Gelieve je motivatie met curriculum vitae te versturen naar onderstaand email adres vóór dinsdag 14 april 2020. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het TC-lid JO13-JO11.

Walter de Koning: 06-51973207
Email: tc-jo13@svhonselersdijk.nl