Sportpark De Strijphorst gesloten tot 1 juni: een bericht van de voorzitter
dinsdag 24 maart 2020

Beste leden, vrijwiligers en sponsoren,

Als voetbalvereniging zijn wij ook ernstig getroffen door het Coronavirus. Ons sportpark is van de ene op de andere dag gesloten en met de nieuwe maatregelen van de overheid zal dit ook tot minimaal 1 juni zo blijven.
Voor veel mensen en kinderen is dit natuurlijk verschrikkelijk nieuws. Wat moeten we nu doen op zaterdag? Een echte voetballiefhebber wil niets liever dan voetballen. Dus voor de meeste voetballers kan je ze niet erger straffen dan het voetballen te verbieden.

Daarom wil ik alle ouders bedanken voor het weg houden van de kinderen van ons sportpark. Dat maakt het handhaven van de regels voor het bestuur en directie een stuk makkelijker. Het zijn moeilijke tijden, maar we moeten ons aan de richtlijnen houden. We zullen allemaal offers moeten maken... Alleen op deze manier kunnen we dit virus overwinnen en zo snel mogelijk de draad weer oppakken.

Daarom vraag ik aan iedereen om niet op ons sportpark te komen en de richtlijnen van het RIVM te volgen. Het verbod op het betreden van ons sportpark zal strikt gehandhaafd worden door de gemeente, inclusief boetes bij het begaan van overtredingen. We vragen iedereen dan ook nadrukkelijk om zich aan de regels te houden. Wees voorzichtig voor jezelf, want daar help je anderen mee.

Via deze weg wil ik ook al onze sponsoren een hart onder de riem steken. Voor veel bedrijven is dit een economische moeilijke tijd. Onze vereniging is gevestigd in het hart van de “Glazen stad”. Een prachtig kassengebied, wat financieel in het hart is geraakt! Om de kwekers (en aanverwanten bedrijven) te helpen, moeten we zorgen dat er afzet komt voor hun producten. Koop daarom wat vaker een plant of een bloemetje! Het brengt kleur en geur in het leven. Dat kunnen we momenteel allemaal wel gebruiken...

Blijf gezond en hopelijk tot snel op “De Strijphorst”

Erik Sosef
Voorzitter S.V. Honselersdijk