Walking Football bij S.V. Honselersdijk: meld je aan!
dinsdag 18 februari 2020

Enkele sportverenigingen in het Westland hebben het afgelopen jaar besloten om voor de oudere generatie het “Walking Football” te introduceren. Inmiddels is er een clubje enthousiastelingen gevonden die dit bij S.V. Honselersdijk willen opzetten, wat betekent dat het vanaf nu mogelijk is om jezelf op te geven voor het Walking Football. De eerste 'training' zal plaatsvinden op dinsdag 17 maart.

In januari zijn een aantal leden van onze club op bezoek geweest bij Westlandia om alvast te proeven aan het spelletje van Walking Football. Wat de aanwezigen opviel is dat het Walking Football niet alleen leuk en sportief is om te zien, maar dat het ook heel leuk is om het te doen. We hopen dat er nog veel meer Honselersdijkers van minimaal 55 jaar zich aan zullen melden voor het Walking Football, zodat het ook bij onze club een gezellige aangelegenheid zal worden.

Programma dinsdag 17 maart
We starten op dinsdag 17 maart 2020 met Walking Football:
- Koffie om 9.30 uur in de ontvangstkamer
- Omkleden 10.00 uur in kleedkamer(s) 15 en 16
- Warming-up op veld 1 om 10.15 uur
- Spel einde 11.15 uur
- Nog even een ‘bakkie’ in de ontvangstkamer tot 12.00 uur.

Aanmelden voor Walking Football
Vanaf heden kunnen jullie je aanmelden bij Leen Lindhout per mail gerlee@caiway.nl; of voor meer informatie kunnen jullie bellen met 06-52022350.

Sosef & v/d Knaap