Vanavond: Online Superronde & ophalen oranje bandjes
donderdag 19 december 2019

Vanavond zal om 19:00 uur de trekking van de Online Superronde plaatsvinden op de Facebook-pagina van S.V. Honselersdijk. De speciale superronde is geheel uitverkocht, de gelukkige lotenkopers zullen rond de klok van 7 uur gespannen achter een laptop, tablet of mobiel plaatsnemen om te zien wie er met de mooie prijzen vandoor gaat. Na afloop van de Online Superronde zal de uitslag van de trekking op de website en social media kanalen verschijnen en zullen de gelukkige winnaars op de hoogte worden gebracht.

Vlak na het einde van de Online Superronde is het vanaf 19:30 uur mogelijk voor leden en vrijwilligers om een oranje bandje op te halen in de kantine van S.V. Honselersdijk. Met dit bandje hebben onze leden en vrijwilligers komende zaterdag voorrang bij de ingang van het sportpark. Daarnaast is het tussen 19:30 uur en 21:30 uur ook mogelijk om alvast munten te kopen voor het Kerstrad, zodat je daar zaterdag geen omkijken meer naar hebt.

De bar van de kantine is vanavond ook geopend, dus iedereen is welkom zichzelf onder het genot van een drankje voor te bereiden op het Kerstrad!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek