S.V. Honselersdijk uit tegen Maasdam
donderdag 28 oktober 2004

Zaterdag om 14:30 uur de uitwedstrijd tegen Maasdam, dat met drie punten uit zes wedstrijden de laatste plaats bezet. S.V. Honselersdijk staat wel zeven punten voor, maar wel met een wedstrijd meer. Gezien de geringe onderlinge verschillen is een gelijkspel minimaal benodigd. Winst zal echter een stijgende lijn te zien geven en niet alleen in punten, maar vooral in het zelfvertrouwen. Naast een systeemwijziging heeft de trainer ook een ander advies van de poll-stemmers opgevolgd: afgelopen zaterdagavond was er een avondje stappen in de vorm van het selectiefeest. We gaan zaterdag zien welk effect dat heeft gehad. Voor meer informatie over Maasdam is er een website beschikbaar. De vorige uitwedstrijd in januari van dit jaar eindigde in nul-nul.

Condubouw