Barvrijwilligers gezocht voor komende zaterdag: Super Saturday
woensdag 25 september 2019

Komende zaterdag zal de Honselse gezelligheid weer de boventoon voeren in de kantine tijdens Super Saturday. Een belangrijk punt hierbij is de barbezetting, we willen natuurlijk wel dat iedereen van een lekkere versnapering voorzien kan worden. Helaas hebben tot nu toe nog niet genoeg barvrijwilligers kunnen vinden om de bezetting rond te krijgen. Help jij ons uit de brand?

We zoeken nog één barvrijwilliger voor tussen 16:00 en 19:00 uur en het liefst nog 3 barvrijwilligers voor tussen 19:00 en 21:30 uur. Ben of ken jij iemand die het leuk vindt om op één van deze tijdstippen achter de bar te staan? We horen het graag! Je kunt het laten weten aan Kim van Zanten via kantine@svhonselersdijk.nl of 06-54912050.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek