Vrijdag 4 oktober Pubquiz bij S.V. Honselersdijk, nog drie tafels beschikbaar
woensdag 11 september 2019

Vrijdagavond 4 oktober organiseert S.V. Honselersdijk in de kantine de derde editie van de Pubquiz. Vorig jaar was de Pubquiz opnieuw een groot succes, ook dit jaar belooft de inschrijving hard te gaan door de grote animo voor de jaarlijks terugkerende quizavond. Er zijn nog drie tafels beschikbaar, dus wil je nog meedoen, meld je dan vandaag nog aan.

Op 4 oktober gaan teams van maximaal 6 personen van 18 jaar en ouder met elkaar de strijd aan om de felbegeerde winst. Onder leiding van de Quiz Brothers wordt deze spannende strijd om 20:30 uur afgetrapt.

Deelname aan de Pubquiz kost €30 per ingeschreven team, uiteraard is het mogelijk om met je elftal, leiders- en/of vrijwilligersclub meerdere teams af te vaardigen. Inschrijven kan via beheer@svhonselersdijk.nl of neem contact op met Ab van Dijk (06-52022350). Na inschrijving ontvang je een mail van Ab met een bevestiging en het rekeningnummer waar je het bedrag, onder vermelding van je teamnaam (!!), naar over kunt maken.

Denk jij met jouw team een gooi naar de overwinning te kunnen doen? Schrijf je dan snel in, want er is plaats voor maximaal 30 deelnemende teams! We zien jullie graag op 4 oktober in een sfeervolle kantine!

Condubouw