Morgenavond vrijwilligersavond - Keuken vanaf 17:00 uur gesloten
vrijdag 24 mei 2019

Morgenavond vindt de jaarlijkse vrijwilligersavond plaats, een avond waarop we alle vrijwilligers van de gehele vereniging tegelijkertijd in het zonnetje zetten voor de geleverde bijdrage in het afgelopen seizoen. We kunnen niet vaak genoeg benadrukken dat de vereniging niet kan bestaan zonder de vele vrijwilligers die week in week uit weer voor de club klaarstaan.

Dit jaar hebben we voor een andere opzet gekozen om de volgende reden: morgen speelt S.V. Honselersdijk zijn laatste competitiewedstrijd uit bij Die Haghe en we kunnen nu al terugkijken op een zeer geslaagd seizoen. Ook is het officieel gezien de laatste competitiewedstrijd van Piet Boon als trainer van S.V. Honselersdijk. Voor het bestuur reden om dit met alle leden, vrijwilligers en genodigden te vieren en daarbij ook op een gepaste manier Piet te bedanken voor de afgelopen 8 fantastische jaren. Uiteraard is dit voor eenieder ook de uitgelezen mogelijkheid om Piet te bedanken!

De vrijwilligers zijn welkom vanaf 17:00 uur en de avond duurt tot 21:30 uur. Er wordt voor een overheerlijk broodje en salade gezorgd, wat tegelijkertijd inhoudt dat de keuken in de kantine vanaf 17:00 uur gesloten zal zijn! We zien alle vrijwilligers graag morgenavond terug op de vrijwilligersavond, zodat we jullie op gepaste wijze kunnen bedanken voor jullie inzet van het afgelopen jaar!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek