Extra tappunten aangelegd in de kantine
woensdag 10 april 2019

Tijdens de drukbezochte en bovenal gezellige Super Saturdays was er de afgelopen seizoenen sprake van een grote drukte aan de bar. Niet alleen door het grote aantal bezoekers, maar ook omdat we simpelweg niet genoeg kannen bier tegelijkertijd konden tappen. Dit probleem behoort nu tot de verleden tijd, aangezien er deze week extra tappunten zijn aangelegd.

In de oude situatie waren er 2 vaste tappunten en een mobiel tapapparaat voor het 0,0% bier. Dit is nu gewijzigd: er zijn vanaf deze week 3 normale tappunten en 1 vast tappunt voor het 0,0% bier, die hiermee ook aangesloten is op een grotere biertank.

We hopen iedereen zaterdag na afloop van de gespeelde wedstrijden in de kantine terug te zien om met elkaar de nieuwe tappunten uit te proberen!

Van der Meer verzekeringen