Scheidsrechters gezocht: meld je nu aan!
dinsdag 12 februari 2019

Zoals bij iedereen inmiddels bekend is, zijn we het afgelopen jaar druk bezig geweest met het werven van scheidsrechters voor onze club. Buiten de aanmeldingen vanuit de G-afdeling loopt het echter helaas nog niet echt storm.

Dit betekent dat de huidige groep scheidsrechters elk jaar slinkt en dit veroorzaakt grote problemen. Er zijn dit seizoen helaas al wedstrijden geweest waar geen scheidsrechter voor geregeld kon worden, met als gevolg dat de wedstrijd afgezegd moest worden. Dit willen we natuurlijk voorkomen, aangezien iedereen graag zijn/haar wedstrijd wil kunnen spelen op zaterdag!

Vandaar dat we nu een oproep doen aan jou: Ben of ken jij iemand die kan en wil fluiten, meld je dan nu direct aan bij S.V. Honselersdijk. Kan je nog niet fluiten, maar lijkt het je wel leuk om te doen? Dan verzorgen wij in samenwerking met de KNVB een scheidsrechterscursus voor jou.

Aanmelden kan bij Erwin van der Mark via VAZ@svhonselersdijk.nl, vermeld hierbij je contactgegevens zodat we jou zo snel mogelijk kunnen benaderen. Door jezelf aan te melden help je de club uit de brand en zorg je er met de andere scheidsrechters voor dat iedereen bij S.V. Honselersdijk met plezier kan blijven voetballen!

Condubouw