Nipte overwinning voor S.V. Honselersdijk
zondag 27 januari 2019

Zaterdag 26 januari ging, wegens een algehele afkeuring de wedstrijd tegen koploper Rijsoord niet door.
S.V. Honselersdijk oefende thuis zaterdagmiddag op het kunstgrasveld op de Strijphorst tegen tweede klasser Kethel Spaland uit Schiedam.

In de 1e helft was S.V. Honselersdijk duidelijk de bovenliggende partij. Doelpunten konden dan ook niet uitblijven en via Luk Groeneboom kwam de ploeg van Piet Boon op een 1-0 voorsprong. De stand had in de 1e helft zeker groter uit kunnen vallen. Een doelpunt van Angelo Zwirs werd nog afgekeurd door scheidsrechter Stanley van Lith wegens buitenspel.

De 2e helft had niet veel om het lijf. Kethel Spaland was gevaarlijker en debuterende keeper Lance Kooij, die het laatste kwartier van de wedstrijd ingebracht werd, hield nog met een paar knappe reddingen het doel schoon zodat de winst niet in gevaar kwam.

Komende zaterdag uit tegen nummer 2 SHO uit Oud-Beijerland.

Opstelling:
Dahley le Duc (-70 Lance Kooij), Rick van Schie (-45 Nick van der Kraan), Marcel Bruggeling (A), Michel van Giesen, Nigel Hendriks, Leon de Brabander (-26 Pawel Rubin), Youri Riepe, Luke Groeneboom, Angelo Zwirs, Tom van Veen

Verslag en foto's: Jan de Brabander

Condubouw