Super Saturday verplaatst naar zaterdag 9 februari
vrijdag 25 januari 2019

Zoals algemeen bekend is bij iedereen, geldt er komend weekend een algehele afgelasting van de KNVB voor onze regio. Dit betekent uiteraard ook de wedstrijd van het eerste elftal tegen vv Rijsoord afgelast. Hierdoor kan de Super Saturday van morgen niet doorgaan...

Maar wees niet getreurd: de Super Saturday wordt gewoon verplaatst naar de eerstvolgende thuiswedstrijd van het eerste elftal, op zaterdag 9 februari! Uiteraard zal deze Super Saturday gewoon georganiseerd worden door Hok Dûh Amazone, maar dan na de thuiswedstrijd S.V. Honselersdijk - sv Poortugaal.

We zien jullie uiteraard gewoon op 9 februari terug in onze kantine voor het grote feest. Oh ja, vergeet niet om al je vrienden/vriendinnen uit te nodigen voor dit evenement!

Tot 9 februari!⚽️🔶

Prins Group