Zware loting voor eerste elftal in bekercompetitie: FC Rijnvogels
woensdag 23 januari 2019

Vandaag heeft de loting plaatsgevonden voor de volgende ronde van de bekercompetitie. Op dinsdag 18 december wist het eerste elftal van S.V. Honselersdijk zich knap te plaatsen voor deze ronde door een verrassende, maar zeker ook terechte overwinning op hoofdklasser Spijkenisse (2-3). De loting heeft S.V. Honselersdijk in de volgende ronde gekoppeld aan FC Rijnvogels.

Hierdoor treft S.V. Honselersdijk in de volgende bekerronde opnieuw een club die uitkomt in de Hoofdklasse van het Nederlandse amateurvoetbal. De wedstrijd zal thuis op het vertrouwde Sportpark de Strijphorst op zaterdag 23 februari afgewerkt worden. De aftrap tegen de nummer 10 van de Hoofdklasse A zal volgens de eerste planning om 14:30 uur plaatsvinden.

Zoomin'