Geslaagd trainingsweekend voor derde elftal in 'Katjeskelder'
woensdag 23 januari 2019

Vrijdag 4 Januari was het weer zo ver. Het jaarlijkse trainingsweekend van het 3e in de Katjeskelder.

Nadat iedereen zich tussen 15:30 en 16:00 uur in het huis had gemeld en de kamers verdeeld waren, kon iedereen zijn trainingsspullen pakken om naar het terrein van voetbalvereniging SCO te gaan.
Hier werd door de mannen een pittige training afgelegd en dit zag er uitstekend uit. Na de training kon iedereen weer richting de katjeskelder om zich klaar te maken voor de avond. Onder het genot van een pizza en een biertje werden de plannen voor deze avond besproken. Na het eten was het tijd voor de Quiz met Quizmaster Wim en als Jury Joey werd het ook dit jaar weer in goede banen geleid. Na een heleboel moeilijke vragen waren het Lorenzo en Stan die er met de winst vandoor gingen en de mooie prijzen in ontvangst mochten nemen.

Na de quiz was het een vrije avond. De “oudjes” bleven in het huis om te pokeren en de “jonkies” gingen met de taxi naar breda om daar de rest van de avond door te brengen.

Zaterdag 5 Januari

Iedereen was weer vroeg uit de veren om zich klaar te maken voor de Wedstrijd tegen SCO.
Na een stevig ontbijt en een wandeling in het bos was het dan zo ver. De wedstrijd, na een goed begin waar het gelijk op ging was het dan in de 2e helft toch SCO die aan het langste eind trok en er met de winst vandoor ging.

Nadat iedereen weer gedoucht en wel in het huis was aangekomen was het tijd om met zijn alle te gaan eten bij de plaatselijke Chinees. Nadat iedereen een goede bodem had gelegd werd de taxi alweer gebeld en gingen we naar Breda om daar de laatste avond feestend af te sluiten.

Zondag was het uitslapen en opruimen en zat het trainingsweekend 2019 er weer op.

Graag zouden wij de Club Van Honsel willen bedanken voor het sponsorgeld voor dit onvergetelijke weekend. Ook zouden wij Voetbalvereniging SCO willen bedanken dat wij gebruik hebben kunnen maken van de faciliteiten en natuurlijk als tegenstander van onze wedstrijd. En Wie weet tot volgend jaar.

jem-id