Wedstrijd met twee gezichten voor tweede elftal S.V. Honselersdijk
woensdag 12 december 2018

Als eerste willen wij Lars en dierbaren heel veel sterkte en kracht toewensen in deze tijd. 6 december kwam zijn vader te overlijden na een lang gevecht tegen een onoverwinnelijke ziekte. Nogmaals Lars, we zijn er voor je.

Afgelopen zaterdag werd er gespeeld tegen Katwijk 2. Katwijk stond bovenaan zonder enig verliespunt. Het beloofde een zwaar karwei te worden en dat werd het ook. Katwijk zette de Dijkse verdediging vast en liet Lance constant de lange bal spelen. Zeker met de harde wind viel dit niet mee. Katwijk was de eerste helft ook de beter voetballende ploeg en wist twee keer te scoren. Ook al was Katwijk de betere ploeg kreeg de Dijk ook een aantal goede mogelijkheden door de Katwijkse verdediging onder druk te zetten. Zo werd er een vrije trap van Rico van de lijn gehaald, kreeg Luke een goede mogelijkheid en faalde Nando ook in de afronding. Toch wist Luke op aangeven van Nando, voor rust iets terug te doen. 2-1.
Een flinke tegenvaller voor rust was dat Rutger geblesseerd uitviel. Rutger viel uit, met op het eerste gezicht, een zware knieblessure. Hopen voor ons en voor Rutger zelf dat dit meevalt.

Na rust wat tactische wijzigingen aan de kant van Honselersdijk en Katwijk bleef doorgaan met waar zij in de 1e helft mee begonnen waren. Heel veel bewegelijkheid voorin bij Katwijk was lastig te verdedigen en er werd de gehele 2e helft geen kans meer gecreƫerd door Honselersdijk. Wat in de 1e helft allemaal goed ging, ging eigenlijk in de 2e helft allemaal fout. Katwijk scoorde de 3-1 en toen was het verzet gebroken. Katwijk kon zo uitlopen naar 6-1. Een flinke zeperd voor de mannen van Frank. Terecht verloren van een goede tegenstander echter niet geheel nodig met zo een groot verschil. Nu ruggen rechten en aanstaande zaterdag de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen BVCB 2. Wederom een concurrent!

Opstelling: Lance, Robbin, Rico, Bryan, Rutger( 30 min Mark), Marcel (78 min Luuk), Brent, Nick, Brian (45 min Menno), Nando, Luke.

Van der Meer verzekeringen