Vanavond: Informatieavond kantinevrijwilligers en belangstellenden
maandag 26 november 2018

Vanavond zal er in de kantine van S.V. Honselersdijk een informatieavond plaatsvinden voor de kantinevrijwilligers van de vereniging en alle andere belangstellenden. De avond zal om 19:30 uur van start gaan en duurt tot uiterlijk 22:00 uur.

De onderwerpen die tijdens de belangrijke informatieavond behandeld zullen worden zijn onder meer het betalen via de nieuwe SVH-betaalkaart, het biertappen, het handelen bij eventuele calamiteiten, de rondgang door het gebouw en het alcoholgebruik door de jeugd. Uiteraard is er tijdens de avond ook nog genoeg ruimte om andere zaken die ter tafel komen te behandelen.

Vooral het betalen via de nieuwe SVH-betaalkaart zal tijdens de informatieavond uitgebreid besproken worden. Alle leden van S.V. Honselersdijk zullen, zoals eerder aangekondigd in de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering, in de laatste week van november een betaalkaart van de club ontvangen. Hiermee kan vanaf 1 december in de kantine betaald worden. Door het creƫren van de extra betaalmogelijkheid hopen we als club zijnde het aantal digitale betalingen te verhogen en als gevolg hiervan de inbraakgevoeligheid van de club te laten dalen.

We zien alle kantinevrijwilligers en overige belangstellenden graag vanavond terug in onze kantine. Let op: inschrijven voor de informatieavond kan via een mail naar beheer@svhonselersdijk.nl.

jem-id