Ladies night van De Club Van Honsel: van wijn tot gin tonic
maandag 12 november 2018

Afgelopen vrijdagavond organiseerde De Club van Honsel een Ladies Night voor alle vrouwelijke leden van de businessclub. Bij Van Holstein werd er in diverse rondes wijn en gin tonic geproefd door de aanwezige dames.

Tijdens de proeverij werden onder meer diverse witte en rode wijnen geserveerd. Het assortiment aan gin tonics was zeer divers: van een fruitige gin tonic tot aan een aromatic of indian tonic.

De hapjes werden op de Ladies Night verzorgd door Cafetaria Family Treffers, uiteraard ook lid van de businessclub van S.V. Honselersdijk. De hapjes bestonden onder andere uit zalmbonbons, tropische salades, macrons en als toetjes iets lekker van chocolade.

De Ladies Night was zeer geslaagd en zal in de toekomst ongetwijfeld nog een vervolg krijgen!

jem-id