Uitwedstrijd tegen Stellendam
donderdag 7 oktober 2004

S.V. Honselersdijk speelt zaterdag om 14:30 uur uit tegen Stellendam. Onze tegenstander keerde na het eerste jaar in de eerste klasse alweer terug naar de tweede klasse. De start van Stellendam met zes punten uit vijf wedstrijden houd gelijke tred met die van ons eerste elftal (met zeven punten). Waar S.V. Honselersdijk teleurstellend gelijk speelde vorig week, daar verloor Stellendam met 2-1 van BMT. Voor beide teams is er dan ook wat goed te maken.
De vorige uitwedstrijd dateert van april 2003 en eindigde in een pijnlijke nederlaag van 6-2 voor de oranjehemden. Ook dit keer hebben de stemmers weer vertrouwen in een overwinning. Het zijn nog niet veel stemmers, maar toch ziet 62% de winst gloren.
Kijk voor meer info over Stellendam op de website van de sponsor.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek