Scheidsrechters gezocht: woensdag 19 september informatieavond
donderdag 13 september 2018

Afgelopen jaar is er binnen de club veel gesproken over de scheidsrechters en het probleem dat er niet voldoende scheidsrechters zijn. Er is niets vervelender dan op de club te komen om te voetballen, en dan te horen dat er geen scheidsrechter voor jouw wedstrijd is. Dit is altijd een slecht begin van je voetbalwedstrijd.

Dit is het moment voor jou om daar zelf iets aan te doen!

SV Honselersdijk gaat in samenwerking met de KNVB een scheidsrechter cursus houden. Aan deze cursus kan je meedoen en op die manier kan je alle leden van de club helpen. De club gaat jouw cursus betalen, dus dat kan geen belemmering zijn.

Het is ook niet zo dat je elke week een wedstrijd moet fluiten, als je het af en toe wel doen dan is dat ook mogelijk. Je hoeft ook geen ervaring te hebben, of bang te zijn dat je "zware" wedstrijden (met schreeuwende mensen langs de lijn) moet fluiten. Voor deze wedstrijden hebben we ervaren scheidsrechters die deze wedstrijden toegekend krijgen.

Aanstaande woensdag 19 september om 19:00uur is er een informatie avond in de kantine. Je bent van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Hier zijn ook inschrijf formulieren aanwezig om je in te schrijven voor de cursus.

Met hoe meer mensen we dit probleem oppakken, hoe makkelijker het voor iedereen wordt. Want ook hier geldt: "Vele handen maken licht werk"!

Als je meer informatie wilt of je wilt je aanmelden voor de info avond op 19 september, kan je een email sturen aan zaalbestuur@svhonselersdijk.nl.

Bedankt voor jullie aandacht,
De scheidsrechtercommissie