Komende zaterdag 7 juli: Westlands Elftal tegen Excelsior Rotterdam
dinsdag 3 juli 2018

Na eerdere oefenwedstrijden tegen onder meer Sparta Rotterdam en VVV Venlo zal het Westlands Elftal komende zaterdag een wedstrijd spelen tegen Excelsior Rotterdam. Om 14:30 uur wordt er op Sportcomplex de Hoge Bomen bij RKVV Westlandia afgetrapt voor een boeiende oefenwedstrijd.

Er zijn voor deze wedstrijd twee spelers van S.V. Honselersdijk opgenomen in de selectie van trainer Johan Voskamp. Aanvallers Angelo Zwirs en Tom van Veen mogen het goede seizoen met ons eerste elftal een mooi slotstuk geven bij het Westlands Elftal. Uiteraard hopen we dat de aanvallers veel speelminuten zullen krijgen tegen de Rotterdammers.

Iedereen is welkom op Sportcomplex de Hoge Bomen om komende zaterdag, 7 juli, de oefenwedstrijd tegen Excelsior Rotterdam te bekijken. De entree is €5, de wedstrijd start om 14:30 uur. Om 12:30 zal er nog een afscheidswedstrijd van Ruud Bijl en Jasper van Dijk plaatsvinden.

Sosef & v/d Knaap