(Buiten)barvrijwilligers gezocht voor zaterdag 9 juni
donderdag 7 juni 2018

Komende zaterdag trapt het eerste elftal om 14:30 uur af voor de halve finale van de nacompetitie tegen competitiegenoot Valken'68. In de jacht op een ticket voor de finale hoopt het elftal uiteraard dat het zoals altijd kan rekenen op de steun van de vele Honselse supporters.

Om er hopelijk na afloop met z'n allen een mooi feest van te kunnen maken, zijn we nog op zoek naar vrijwilligers voor de (buiten)bar. Wie komt de groep bardienstvrijwilligers komende zaterdag tussen 18:00 en 21:00 uur een handje helpen? Uiteraard mag het ook van 19:00 tot 21:00 uur, met alle vormen van hulp zijn we hartstikke blij!

Mocht jij ons willen helpen om zaterdag tot een gezellige dag te maken, meld je dan aan bij Kim van Zanten: kantine@svhonselersdijk.nl of 06-54912050.

jem-id