JO13-2 en JO17-2 spelen morgen bekerfinale bij RCL
vrijdag 1 juni 2018

In alle commotie rondom de belangrijke wedstrijden van het eerste, tweede en derde elftal valt het wellicht wat minder op, maar er staan morgen nog 2 andere hele belangrijke wedstrijden op het programma. De teams van JO13-2 en JO17-2 staan morgen namelijk in de bekerfinale.

Door een sterk bekerseizoen staan beide teams morgen in de finale op de finaledag die bij RCL gehouden wordt. JO13-2 speelt om 10:00 uur tegen sv Warmunda JO13-1 om de felbegeerde titel. Later op de dag, om 16:15 uur om precies te zijn, gaat JO17-2 op jacht naar de winst tegen Alphense Boys JO17-3.

We wensen de teams uiteraard veel succes toe in de jacht op de bekerwinst. Hopelijk wordt het een feestelijke dag voor de Honselse teams bij RCL. Een (foto)verslag volgt uiteraard nog op de website!

Sosef & v/d Knaap