Zaterdag feest op S.V. Honselersdijk met DJ Rob van Veen
donderdag 24 mei 2018

Komende zaterdag kan de geschiedenisboeken ingaan als een historische dag voor S.V. Honselersdijk. Zaterdag wordt de laatste competitieronde van het reguliere seizoen plaats en er zijn nog genoeg prijzen te behalen voor onze teams:

- Het 1e elftal pakt bij winst de derde periodetitel en plaatst zich hiermee voor de nacompetitie voor promotie naar de 1e klasse
- Het 2e elftal heeft aan een gelijkspel genoeg om de derde periodetitel te behalen, wat ook nacompetitievoetbal betekent voor promotie naar de reserve hoofdklasse
- Het JO19-1 team maakt kans op het kampioenschap en moet hiervoor zaterdag winst behalen tegen Den Hoorn JO19-2

Daarnaast heeft, zoals iedereen in een eerder item heeft kunnen lezen, hoofdsponsor Prins Group deze week het sponsorcontract met 5 jaar verlengd tot medio 2023. Ook heeft het derde elftal van de senioren eerder dit seizoen al een periodetitel behaald, waardoor een unieke situatie kan ontstaan waarin alle selectie-elftallen van de senioren een periodetitel binnenslepen. En niet te vergeten: de D4 kan voor het eerst kampioen worden in de uitwedstrijd bij Westlandia, mooier kan niet! Ten slotte zijn er nog diverse andere jeugd- en seniorenelftallen die kampioen zijn geworden of nog kunnen worden.

Bovenstaande feiten vormen samen met de gunstige weersvoorspellingen (27 graden) een goede combinatie voor een groot feest. Er zal zaterdag dan ook tot 21:00 uur een feest plaatsvinden met de muziek van DJ Rob van Veen op onze mooie vereniging.

Laten we er met z'n allen zaterdag een mooie, sportieve maar vooral ook feestelijke dag van maken. Vergeet niet dat de prijzen nog binnengesleept moeten worden, dus kom vooral ook onze elftallen aanmoedigen in de jacht op de periodetitels!

Om er zaterdag een mooi feest van te kunnen maken zijn we nog op zoek naar vrijwilligers voor de (buiten)bar. Mocht je ons uit de brand kunnen helpen, laat het dan weten via beheer@svhonselersdijk.nl.

Sosef & v/d Knaap