Gezocht: Bestuurslid Voetbal Algemene Zaken (VAZ)
dinsdag 1 mei 2018

Het bestuurslid VAZ vertegenwoordigt samen met het bestuurslid TC de veldvoetbalafdeling van S.V. Honselersdijk. Waarbij de focus van het bestuurslid TC met name ligt op de voetbaltechnische en selectie zaken zal het bestuurslid VAZ zich richten op de organisatorische en maatschappelijke zaken.

Binnen de portefeuille van het bestuurslid VAZ valt onder andere de toernooicommissie, coördinatoren, scheidsrechterscommissie, verzorging, G-voetbal en de wedstrijd coördinatoren. Al deze commissies zijn nu zelfsturend en vallen onder de voorzitter of TC. Dit was geen wenselijke situatie en dus is er nu deze portefeuille gecreëerd.

In de rol van bestuurslid VAZ ben je de directe connectie tussen de commissies en het bestuur. Je sluit aan bij de overleggen van deze commissies en draagt gezamenlijk zorg voor voldoende bezetting. Samen met het bestuurslid TC sluit je periodiek aan bij voetbal overleggen met trainers of stafleden en zorg je er mede voor dat alle veldleden een gezond sportklimaat hebben.

De ideale kandidaat voor deze functie is sociaal betrokken bij de vereniging, heeft een oranje hart en is in staat om de verschillende commissies te ‘managen’. Je sluit +- 12x per seizoen aan in een bestuursvergadering en bent bij de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

Heb jij interesse? Stel je vragen of solliciteer direct bij secretaris@svhonselersdijk.nl

Sosef & v/d Knaap