S.V. Honselersdijk in het nieuws
maandag 27 september 2004

'Geschiedenis herhaalt zich in Monster' is de kop in de Westlandsche Courant van vandaag. Paul Klop vervolgt met 'De teleurstelling was groot bij Monster na het verlies (1-2) tegen streekgenoot Honselersdijk. De thuisploeg verspeelde een vroege voorsprong en kreeg uiteindelijk de rekening in blessuretijd gepresenteerd.' Een wedstrijd waarin Monster veel kansen kreeg, S.V. Honselersdijk te tam aan de wedstrijd begon, maar wel de punten mee naar huis nam. Op de foto is Sander Noordermeer te zien en daarachter kijken vader en moeder Noordermeer of zoonlief de bal veroverd. Ook op de site van Monster is een verslag te lezen van de wedstrijd, met een actiefoto. Wie raakt daar de bal: Barry of Jerry?

Prins Group