Voorbeschouwing: CVC Reeuwijk - S.V. Honselersdijk
vrijdag 16 maart 2018

Morgen staat de uitwedstrijd tegen CVC Reeuwijk op het programma voor het eerste elftal. De ploeg van trainer Piet Boon kan in Reeuwijk een goed vervolg geven aan de overwinning die het vorige week behaalde.

Vorige week werd er namelijk voor eigen publiek met 3-1 gewonnen van TAVV. Door een doelpunt van Joey Valstar nam S.V. Honselersdijk halverwege de eerste helft de leiding. Er leek geen vuiltje aan de lucht voor de oranjehemden, totdat in de tweede helft TAVV verrassend uit een corner de stand gelijk wist te trekken. Na de gelijkmaker zette de Honselse formatie even aan, wat binnen 2 minuten resulteerde in een nieuwe voorsprong. Het was Youri Riepe die op aangeven van Branco Kok de 2-1 tegen de touwen wist te schieten. Het slotakkoord was voor Angelo Zwirs, die met de 3-1 de punten veilig stelde.

CVC Reeuwijk wist vorige week het meest opvallende resultaat van de speelronde neer te zetten. Onverwachts wisten zij de tot dan toe ongenaakbare koploper Die Haghe op een thuisnederlaag te trakteren. Met een 0-1 overwinning op zak heeft de nummer 13 van de ranglijst vertrouwen getankt op weg naar de thuiswedstrijd tegen S.V. Honselersdijk.

In de heenwedstrijd waren de oranjehemden heer en meester over de in het blauw gehulde Reeuwijkers: met een 5-0 overwinning werd Reeuwijk terug naar huis gestuurd. De trouwe Honselersdijk supporters hopen dit weekend opnieuw te kunnen juichen voor Honselse doelpunten. Om 14:30 uur zal er afgetrapt worden op Sportpark Groene Zoom in Reeuwijk. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter De Witte. Tot zaterdag!

Adres CVC Reeuwijk
Sportpark Groene Zoom