Zaal 1 vrijdag om 21:30 thuis tegen Leekster Eagles
vrijdag 2 maart 2018

Let op aanvang 21:30 uur !!!!!
Aanstaande vrijdag 2 maart om 21:30 trapt het 1e zaalteam af voor de wedstrijd tegen Leekster Eagles. Gezien de reistijd welke de bezoekers uit Leek dienen af te leggen is er voor gekozen om de wedstrijd 1 uur later aan te vangen. Als tegenprestatie zal s.v. Honselersdijk op 13 april om 21:30 uur aftrappen in de Leekse sporthal.
Het team uit Leek is na een goed begin wat afgezakt op de ranglijst en lijkt geen kans meer te kunnen maken op de titel. Maar heeft wel de 1e periodetitel voor het grijpen wanneer het a.s. maandag de inhaalwedstrijd tegen Salaam winnend weet af te sluiten.

Voor s.v. Honselersdijk liggen de problemen anders. Na het Texel incident werd er in 4 wedstrijden pas 1 punt binnen gehaald en zal er snel een ommekeer moeten komen. Het zal niet eenvoudig zijn om dit tegen Leekster Eagles te bewerkstelligen, maar goed ook nu beginnen we weer met 0-0. En laten we hopen dat de mannen van coach Naim el Yousfi de juiste drive weer weten op te pakken en de bezoekers zonder punten terug te laten keren naar Groningen.

Wij nodigen u dan ook uit om zaal 1 aan te komen moedigen. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek. De ingang van de Sosefhal is nu dit seizoen op vrijdagavond, wanneer het 1e team thuis speelt, gewoon de hoofdingang bij het grote parkeerterrein aan de Condorhorst.

Ook volgende week kunt u alvast in uw agenda noteren. Dan speelt s.v. Honselersdijk op vrijdag 9 maart weer een thuiswedstrijd en wordt er op de gebruikelijke tijd van 20:30 uur afgetrapt. Het Rotterdamse Salaam is dan de tegenstander.

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

jem-id