Nieuwe TC voor de F en de mini F: Dennis van Schoten
zaterdag 24 februari 2018

Sinds enkele weken is Dennis van Schoten actief als nieuwe TC voor de F en de mini F. Uiteraard is de club heel content met dit feit, we hopen dat we samen met Dennis stappen kunnen zetten als het gaat om de jongste jeugd. Hieronder stelt Dennis zichzelf graag voor aan de mensen die hem nog niet kennen.

Voor de mensen die je nog niet kennen: zou je jezelf voor kunnen stellen
Ik ben Dennis van Schoten, vader van 2 prachtige kinderen: een dochter van 6 en een zoon van bijna 9 jaar. Mijn zoon Jack speelt met veel plezier in JO9-1. En mijn dochter Lola is nu bezig met haar zwemdiploma en dansen maar wil als ze haar zwemdiploma's gehaald heeft ook S.V. Honselersdijk komen versterken. Verder heb ik 7 jaar in Honselersdijk gewoond en woon nu in Poeldijk.

Heb je buiten de voetbal om nog andere hobby's?
Ik heb een aantal jaar redelijk hoog darts gepeeld maar doe dit nu enkel nog maar voor de fun.
En ik speel nog weleens een potje snooker.

Op welke manier(en) ben je eerder betrokken geweest bij S.V. Honselersdijk?
Ik ben begonnen in de mini F als begeleider tijdens de trainingen. En vond dat zo leuk dat ik het jaar erop trainer/coach ben geworden van de mini F. En dat ben ik blijven doen in het team van mijn zoon. Dit jaar doe ik ook de trainingen voor mini's erbij.

Wat houdt de functie van TC voor de F en mini F precies in?
Als TC voor de F en mini F moet je zorg dragen dat alle pupillen onbezorgd kunnen trainen en/of voetballen. Zorgen voor trainer/coach bij ieder team en die de juiste ondersteuning bieden vanuit de vereniging. Daarnaast is het belangrijk om een aanspreekpunt te zijn voor ouders, zowel voor leden als niet leden. En nog een heel belangrijk punt: kijken hoe we er meer nieuwe leden bij kunnen krijgen.

Wat zijn doelstellingen die je wil behalen als TC lid van S.V. Honselersdijk?
Dat onze jeugd het maximale op een plezierige manier alles uit hun sport kunnen halen. En kijken naar manieren om toch meer jeugdleden te gaan werven, wat best lastig is aangezien er momenteel niets meer wordt gebouwd in Honselersdijk.

Wat zijn je verwachtingen wat betreft je functie binnen S.V. Honselersdijk en waar kijk je naar uit?
Mijn verwachtingen zijn dat we op een professionele manier het goede sportieve fundament verder uit kunnen bouwen. Ik kijk uit naar de samenwerking met alle vrijwilligers om van S.V. Honselersdijk een nog mooiere en betere vereniging te maken.

Van der Meer verzekeringen