S.V. Honselersdijk zaal a.s. vrijdag thuis tegen White Stones
donderdag 15 februari 2018

A.s. vrijdag 16 februari om 20:30 trapt het 1e zaalteam eindelijk weer af voor een thuiswedstrijd. Tegenstander is gelijk de lijstaanvoerder in de 1e divisie, White Stones.

S.V. Honselersdijk haalde vorige week op bezoek bij Hovocubo het 1e uitpunt binnen. Tot op heden moesten de mannen in het oranje het vooralsnog van de thuiswedstrijden hebben. Er werd vooralsnog alleen 5 keer gewonnen in de Sosefhal. Om nu weer tot winst te komen moet s.v. Honselersdijk een hele goede dag hebben. De ploeg uit Egmond aan Zee is de laatste 9 wedstrijden ongeslagen.
In Noord Holland verloor S.V. Honselersdijk destijds met 5-3. Maar goed we hopen dat de Honselse mannen a.s. vrijdag voor eigen publiek weer willen overtuigen. Een zege is hard nodig om niet af te zakken naar de onderste regionen. Wij vertrouwen erop dat coach Naim el Yousfi de mannen op scherp zal zetten om de ongeslagen thuisstatus in de 1e divisie te continueren.

Na afloop van de wedstrijd van zaal 1 is er nog een toetje. Zaal 2 zal dan de strijd aangaan met OACN Boys 1.
Wij nodigen u dan ook uit om zaal 1 & 2 aan te komen moedigen. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek. De ingang van de Sosefhal is nu dit seizoen op vrijdagavond, wanneer het 1e team thuis speelt, gewoon de hoofdingang bij het grote parkeerterrein aan de Condorhorst.

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Van der Meer verzekeringen