Steun S.V. Honselersdijk met een sportcadeau onder de kerstboom
woensdag 20 december 2017

Heb je nog geen cadeau onder de kerstboom voor de sportliefhebbers in huis? Voor alle voetballiefhebbers is er dit jaar een perfect cadeau: het boek 'Mijn voetbal' van Johan Cruijff. In dit boek laat Cruijff de essentie van voetbal zien aan de hand van 14 basisprincipes. Zijn lessen staan niet alleen garant voor succes op het veld, het zijn ook ware levenslessen.

Wanneer je dit boek online aanschaft, profiteert je favoriete voetbalclub mee. Per verkocht boek gaat er €4 naar jouw favoriete club, in dit geval natuurlijk S.V. Honselersdijk. Lees hieronder hoe je het perfecte cadeau voor de feestdagen kunt bestellen en bekijk de video over het boek van Johan Cruijff.

Hoe werkt het?
Ga naar www.cruijffactie.nl, selecteer als club S.V. Honselersdijk bij het bestellen en bestel het boek.
Per verkocht boek verdient de club € 4,-. Ook wordt er per boek € 1,- afgedragen aan de Cruyff Foundation; dit geld komt ten goede aan sportactiviteiten voor kinderen. De actie duurt tot en met 31 december 2017.

Zoomin'