Bouwcenter De Zeeuw sluit zich aan bij de Club van Honsel
donderdag 14 december 2017

De Club van Honsel kondigt met trots een nieuw lid van de businessclub aan: Bouwcenter De Zeeuw. Het Poeldijkse bedrijf is het 61e bedrijf dat zich aan de Club van Honsel toevoegt, iets waar zowel de club als de businessclub trots op is.

Bij Bouwcenter De Zeeuw kan iedereen, zowel particulier als zakelijk, terecht voor alle soorten bouwmaterialen, van A tot Z. De professionele bouwmaterialenhandelaar levert alle materialen voor kleine verbouwingen tot aan grote (nieuw)bouwprojecten en helpt haar klanten graag bij het maken van de juiste keuze. Daarnaast heeft het bouwcenter aan de slachthuiskade in Poeldijk een showroom van 900m2 met meer dan 2000 soorten wand- en vloertegels. Deze showroom is een inspiratiebron voor de mooiste badkamer- en tegelideeën en is zeker een bezoekje waard!

Beide partijen kijken uit naar een succesvolle, sportieve toekomst als lid van De Club van Honsel.

Ben je geïnteresseerd in een lidmaatschap bij de Club van Honsel? Lees hier meer!

Zoomin'