Toernooien 2017-2018
maandag 20 november 2017

Er is inmiddels al een aantal toernooien gepland voor verschillende (jeugd)teams van onze vereniging. In overleg met het bestuur is afgesproken dat ieder jeugdteam (minimaal) 1 uittoernooi speelt en aan ons thuistoernooi deelneemt.
De toernooicommissie overlegt met Westlandse verenigingen om zodoende onderling teams voor toernooien uit te wisselen. Op die manier speel je een leuk uittoernooi en is ons thuistoernooi gevuld met Westlandse verenigingen.

Een compleet overzicht van de reeds ingeplande toernooien, is terug te vinden op de site onder ‘actueel/toernooien’.

Vragen aan de toernooicommissie? Mail ons op toernooicommissie@svhonselersdijk.nl
Erwin van der Mark, Ron Vis, Thijs Hofland, Gijs Kouwenhoven en Ingrid Kortekaas

Van Dijk Brouwer Installatietechniek